Notabene

Nyansatte i Negotia

Fagansvarlig for medlemsservice

Keete Kaup (30) er fra 1. oktober ansatt som fagansvarlig for medlemsservice i Negotias administrasjon.

Foto: Esben Johansen

Keete kommer fra jobben som CRM Manager i Abelia, og kan vise til solid erfaring innen medlemskommunikasjon og systemutvikling. Hun er utdannet markedsøkonom, og har også jobbet som saksbehandler i NHO sentralt og som konsulent for flere oppdragsgivere.

CRM er forkortelse for Customer Relationship Management, som handler om å jobbe aktivt og systematisk med kunderelasjoner. I Negotias verden innebærer dette systematikken knyttet til medlemspleie, oppfølging, forretningsutvikling, analyse, med mer.

Keete har ledet og deltatt i flere store digitaliseringsprosjekter i NHO-fellesskapet, og er nå i gang med liknende jobb i Negotia.

– Vi er midt i implementeringen av nytt CRM-system her i Negotia nå, og regner med å være klare til lansering i løpet av første kvartal 2022. Dette er spennende arbeid som gir mange utviklingsmuligheter for organisasjonen og kommer til å gagne medlemmene på alle nivåer.

Keete kjenner godt til Negotia fra før av, både fra forskjellige samarbeidsprosjekter på organisasjonsnivå og som medlem selv.

– Som ansatt får jeg nå oppleve forbundet fra en annen side, og det er interessant og positivt. Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med alle i både administrasjonen og organisasjonsapparatet, sier hun.

Administrasjonskonsulent – vikar

Rebekka Tørum (28) er ansatt som vikar i stilling som administrasjonskonsulent i Negotias administrasjon.

Foto: Terje Bergersen

Rebekka begynte 1. juni, og har tidligere jobbet med blant annet kunde- og medlemsservice på hovedkontoret til Coop. Av utdanning har hun en bachelorgrad i europastudier og i tillegg årsenheter i statsvitenskap og filosofi.

Jobben som administrasjonskonsulent innebærer oppfølging knyttet til forbundets medlemssystem/CRM; blant annet inn- og utmeldinger, vedlikehold av medlemsopplysninger, behandling av kontingentfritak og annet. Kontakt med medlemmer på e-post og telefon preger arbeidsdagen.

Rebekka har allerede vært ansatt i vikarstillingen et halvt år, og rukket å bli kjent med både administrasjon og organisasjon.

– Tiden her i Negotia så langt har vært en veldig positiv opplevelse. Her er det hyggelige kollegaer, høy kompetanse og godt samarbeid, kommenterer hun.